donderdag 30 juni 2016

Vandaag- Wacht

Ik hang in de wacht. Aanvankelijk enthousiast ging ik bellen. "We zijn bereikbaar van 06.00 tot 23.00 uur" zo las ik op de niet geheel responsive website. Wauw, dacht ik nog. Ook vroege vogels zoals ik worden bediend. Dus belde ik.

En nu hang ik in de wacht. Want "al onze medewerkers zijn in gesprek". Uhhum. En "al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek, veel gestelde vragen vindt u ook op onze website". Die ene medewerker met ochtend dienst heeft of een andere gek als ik aan de lijn of slaapt gewoon nog. Ondertussen praat het bandje door tegen mij. Het ene zes nummeringen keuze menu wordt gevolgd door de volgende acht keuzes. Met negen "ga terug naar het begin menu". NEE!!!

De optie "wilt u terug gebeld worden" komt na 15 minuten langs. JA!! Gil ik door de telefoon en druk op 1. "Kan dat op dit nummer, kies 1". 1. "Wilt u een terugbel afspraak, kies 2". 2. 

En dan. De bom. De inmiddels irritante bandjesstem ratelt mechanisch: "De afspraak kan niet worden aangenomen. We zijn nog niet geopend"...

#goodmorning #sunshine (the earth says hello)


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage