woensdag 29 juni 2016

Vandaag- Annabelle het wordt niets met jou

 

Het is een slagveld. Probeer daar maar eens ongeschonden langs te komen met je fiets na een nacht regen en wind. En dan heb ik het nog niet over de flauwe miezer die nu valt. 

Twee annabellen zwiepen vol in mijn flank, eentje pakt mijn gezicht. Ik drijf. Aan het einde van het pad constateer ik dat ik niet meer toonbaar ben. Ik maak rechtsomkeer, terug naar binnen, droge kleren aan. 

Ik probeer het nog eens. Deze keer behoedzamer langs de annabellen op rechts. Ai, op links een aanval van een uit de kluiten gegroeide rhododendron. Weer zeiknat. Weer naar binnen. Weer omkleden.

Annabelle, het wordt niets met jou, Annabelle... 

Ik ga vandaag met de auto. 

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage