dinsdag 28 juni 2016

Vandaag- What not to wear

 
Eigenlijk zijn ze ongelofelijk. Mannen. Met in een gemiddeld zomerseizoen de variatie range van pak/overhemd lange mouw enerzijds en spijkerbroek T-shirt anderzijds (korte broeken en slippers blijven not done, ongeacht in welke beroepsgroep je werkt) geen make up, (nog steeds) geen sieraden, en er toch gewoon goed tot fantastisch uit zien. Ongelofelijk knap.

In de VS draaide tien seizoenen lang de kaskraker "What not to wear". Bijna alleen maar vrouwen werden door de mode regels van Stacey en Clinton getrokken. Altijd werden ze 'gepakt' in joggingbroek, mom jeans en zonder make up. Ze leerden zich voor alle gelegenheden leuk te kleden, goed op te maken en slim met accessoires om te gaan. 

Ik vind het heerlijk om niet na te denken over wat ik aan heb. In het weekend als ik boodschappen doe, als ik s avonds uit de sportschool kom. Joggingbroek, flodder shirt. Ik hanteer dan slechts een regel, gejat uit de Harpers Bazaar. De 30 seconde regel. Mascara en lippenstift opdoen kost je niet meer dan 30 seconden. En je ziet er meteen goed uit. 

Vandaag stond dit voor mijn neus. En hoewel ik niet snel een foto maak van een ander, tartte dit al mijn gevoel van schoonheid, vrouwelijkheid. Ik had Stacey en Clinton graag gerevived om deze dame aan te pakken. Ze stond bij de trein, dus niet even in kleren geschoten voor een snelle boodschap. 

Hoe hooked je ook aan haken bent, hoe creatief pinterest ook zegt met t shirtstof te kunnen DIY, en hoe tijdloos Shabbies ook moge zijn, dit is off the scale. Zoveel variatie om er iets van te maken. En dan dit. 

Eigenlijk zijn ze ongelofelijk. Vrouwen. 


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage