woensdag 1 juni 2016

Vandaag- De Z is in de maand

 Ik sprak eens een vrouw die vanaf de voorjaarsvakantie geen panty's meer droeg. Pas na de herfstvakantie mocht ze ze weer aan. Je mag dan toch hopen dat je ook leuke broeken in je kast hebt hangen. 

Ik zie dagelijks een man wandelen met zijn hond. Ook hij leeft de seizoenen. Zodra de L in de maand zit schiet hij in een korte broek. En loopt zes maanden, of zoveel langer als de herfst het hem gunt, blootbeens door het dorp.

Het is een feest om hem tegen te komen. Met de week zie je de teint van zijn benen donkerder worden. Hartje zomer is hij chocoladevla bruin gekleurd. Mening vrouw zou jaloers zijn. 

Vandaag start de meteorologische zomer. De voorjaarsvakantie al ver achter ons, en de L verruimt voor de Z durf ik het ook aan. Pantyloos op de fiets. Elke dag 14 minuten, startend met blanke vla benen... Over drie maanden zijn ze hopelijk karamel. Tot die tijd is het geen gezicht. Ik kijk er professioneel van weg. Hopelijk mijn omgeving ook 😉 

#happysummerday

Ps: er is natuurlijk niets echt aan deze foto. Volledig geretoucheerd. 

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage