dinsdag 9 februari 2016

Vandaag- Onvervalste reclame voor een nieuw Hannekeschrijft-product


Ik zal het maar eerlijk zeggen. Vandaag valt er niets te beleven in de trein. Hij is niet zo leeg dat het naar is, maar hij is ook niet vol genoeg om iets verwonderlijks te kunnen opmerken. Tsja. Do I rest my story here?
Een uitgelezen;) moment voor wat onvervalste reclame voor een nieuw hannekeschrijft-product.
Instagram. Simpelweg synoniem voor mooie plaatjes kijken. Daar passen geen paar honderd woorden, de lengte van mijn gemiddelde ochtend beschouwing. Dus daar schreef Hanneke niet.
Met een foto die zich niet leende voor een langer verhaal, kwam de gedachte dat die uitermate geschikt was voor Instagram. Het medium waar ik met mijn blogs maar geen vat op kreeg. Dus naast de leessnacks, nu ook beeldbites. Met de hashtag #trainspotting op instagram. Geïnteresseerd? Kijk dan op… Oeps, bij Best wordt het druk. Ik krijg een glimlach van de dame die tegenover mij zit. Ze weegt 200 kilo en ze geeuwt. Daar zit een verhaal in… #morgenweer

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage