woensdag 10 februari 2016

Vandaag- Gekke bekken


 
Ik heb wel een geprobeerd de stand van mijn mond te veranderen. Niet door plastische chirurgie of botox, maar door heel actief de mondhoeken naar boven te laten wijzen.
Gezicht in rust is bij veel mensen synoniem voor afhangende mondhoeken. Zo ook bij mij. In de trein spot ik er met gemak vijf. En we zitten met z’n zessen in een lege coupe. Hoewel rust nastrevenswaardig is- er worden mindfulness programma’s voor ontwikkeld- zal niemand openlijk de afhangende mondhoek nastreven. Het suggereert onvrede, terwijl rust ons juist het tegenovergestelde brengt.
In de sportschool kun je alle spiergroepen trainen. Behalve de stand van je gezicht. Zit daar een niche? Per 5 gram gewichten aan wangen, oogleden en mondhoeken verhangen om de omliggende spieren te versterken? Vast heel blessure gevoelig.
Misschien is het simpelweg een kwestie van dagelijks gekke bekken trekken om de spieren actief te houden. Moet ik daar eens mee beginnen. Jammer dat ik dat de dag na Carnaval bedenk…;)
#morgenweer

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage