dinsdag 23 februari 2016

Vandaag- Gore Griep

Hail health. Echt. Ik had een foute griep nodig verder te komen dan de mooie woorden. Ik riep het met alle gemak, elk oud en nieuw, elke verjaardag: gezondheid wens ik je, me. Gezondheid is het belangrijkste. Makkelijk gezegd al sportend, gezond etend, hard werkend, nooit ergens last van.
Tot vorige week. Geveld door een belachelijk Gore Griep. En instantly voelde ik aan den zieke lijve dat het leven heel veel minder leuk en fijn en aangenaam is als je niet gezond bent.
Eten koken, eten eten, kleding passen, kleding dragen, sieraden of make up. Geen bal aan. Om over iets doen, al dan niet
met andere mensen, nog maar niet te spreken. Er is niks aan als je geen energie hebt.
Het is ook wel het moment dat ik me realiseer hoe knap die vriendinnen en collega's het doen die echt ziek zijn. Vechtend tegen vaak (borst)kanker er toch vrolijk en mooi en vrouwelijk uitzien. Looking the part waardoor je je misschien ook beter gaat voelen. Onwaarschijnlijk knap is dat.
De koorts is weg, hoestend en proestend doe ik vandaag wat extra make up op.
 
#morgenweer

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage