vrijdag 19 augustus 2016

Vandaag- Toegegeven

 
Ik heb er aan toegegeven. Ik hield het simpelweg niet meer.

Eigenlijk is het maandag begonnen. En ik ben niet de enige. Bij iedereen die aan het werk is, zo verneem ik om me heen, is het er. Al hebben we niet allemaal het label geplakt. 

Dinsdag werd het erger. Vooral omdat de zon feller werd. Op het moment dat de weermannen formeel vast stelden dat het een prut zomer is, met slechts 7 dagen zon, ging ze schijnen als een 75watter in een spiegelkamer. Oogverblindend.  

Woensdag was het zwaar. Halverwege de week trok ik het bijna niet meer. Vertelde ik mezelf dat als ik het vandaag níet zou doen, het moment voorbij zou gaan. Maar ik vermande me.

En gisteren ging het mis. 

Iedereen heeft er last van, behoefte aan, weet ik. Iedereen probeert zichzelf te vertellen dat eenmaal aan het werk, de vakantie voorbij is, de teugels weer aangehaald moeten worden,  de broekriem weer strak, het niet elke dag leve de lol kan zijn.

Maar het voelt sinds maandag anders. Het voelt als Prosecco! Prosecco in zon weer! Dus gaf ik gisteren toe. Aan een Aperol spritz die misschien ontzettend uit is, maar nog steeds o zo zomers is. 

Vanavond gaat het regenen. Met die wetenschap constateer ik dat ik gisteren niet toe gaf aan dat drankje, maar intuïtief de perfecte dag ervoor uitkoos 😉

#cheers #fijnweekend #toegift



0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage