woensdag 3 augustus 2016

Vandaag- Trakteer ik

 
Vandaag trakteer ik 😉. Op een blogje.

In een stad waar je tegelijkertijd pis en wasverzachter ruikt en je niet weet of je dat nu vies of lekker moet vinden,
Waar ratten voor katten versleten worden en vice versa,
Waar een krot en een tempel onder hetzelfde dak huizen,
Waar binnen ook buiten is,
Waar een monnik krijgt van de rijken en geeft aan de armen,
Waar je -gewenst of niet- leeft met een open keuken en een walk-in closet,
Waar klein waar net zo waardevol is als groothandel,
Waar de bloem verkocht wordt op de knop en niet op de steel, 
Waar in de ene straat de vuilnis wordt gesorteerd terwijl de hoek om straatstalletjes uitnodigen tot eten,
Waar wat ze hebben ze delen en wat ze niet hebben ze offeren, 

Daar wordt welzijn niet bepaald door welvaart maar door welkom.  

#reminder #thuis

Ps: mocht je me een verjaardagscadeautje willen geven, dan wens ik dat je af en toe mijn blog deelt, wanneer de tekst je aanspreekt of raakt. Je netwerk attenderen op hannekeschrijft mag natuurlijk ook.
Kop Khun Kaa🙏

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage