vrijdag 22 april 2016

Vandaag- Me, myself and I

De sportschool gaat om 7 uur open. Ik begin er mijn dag vandaag. In de kleedkamer hoor ik een meisje tegen haar vriendin zeggen: "Dit weekend is mijn vriend niet thuis. Dan hoef ik alleen rekening te houden met mezelf." #huh?

Ik zie het gesprek met mijzelf al helemaal voor me. De vrijdagavond nadert en ik vraag aan mijzelf: "Wat wil jij doen dit weekend?" 
Mijzelf haalt weifelend de schouders op. Normaal wordt aan mijzelf niets gevraagd. Heeft ik het te druk met rekening houden  met anderen. Vooral met haar vriend. Mannen hebben beter dan vrouwen geleerd met niemand rekening te houden. Met niemand. Inclusief zichzelf. Ze doen gewoon. Zijn weekend weg. Punt. 

Ik komt er niet uit. De mogelijkheden zijn eindeloos dit weekend. Maar mijzelf geeft geen antwoorden en ik is niet gewend een besluit te nemen zonder rekening te houden met wie dan ook. Inclusief zichzelf...

Vrouwen! Life is easy. Be a man about it.

#fijnweekend

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage