vrijdag 15 april 2016

Vandaag- Op het eerste gezicht


Op het eerste gezicht zou je me vandaag voor een zwerver kunnen verslijten. Een stuk wol rommelig om me heen geslagen, vastgemaakt met een opgeduikeld koord. Twee volgeladen tassen om mijn schouders, gympen zonder veters aan mijn voeten. Mijn make up, nagellak en vrolijke vrijdagochtend humeur tonen hoe het echt zit. 

Op het eerste gezicht zou ik gezworen hebben dat het een welgestelde, normale jongen was. Gisteravond op station Utrecht. In merk spijkerbroek, nette blauwe jas, haren goed in model. Zijn opgefokte blik, driftige loopje en verbeten "mag ik je wat vragen, heb je een euro voor mij?" tonen wat er echt aan de hand is.

We hebben allemaal een tweede gezicht. Toon interesse. Dan toont het zich vanzelf. 

#fijnweekend
#maandagweer

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage