vrijdag 8 april 2016

Vandaag- Thuiswerken

Het is al bijna acht uur en er staat nog geen letter online. 

Ik werk thuis en thuiswerken kent een ander ritme. Ik doe even een wasje in de machine, dan is dit weekend de wassathon minder lang. Ik herschik de bloemen, net te vroeg om de bos weg te gooien, twee dode takken eruit en hij kan weer. Ik zet nog een kopje koffie. Ik maak het scherm van mij laptop eens lekker schoon, en neem en passant mijn bril mee. En mijn zonnebril. En mijn zonnebril op sterkte. 

Het lijkt op het gedrag wat we (ik durf hier in de wij vorm te spreken) vroeger vertoonden voordat we gingen zitten om te leren voor een tentamen. Lijf en geest hebben even nodig om daarna concentratie te kunnen opbrengen. 

Ik constateer dat je veel kunt doen in zo'n rommel half uurtje. Wat is reistijd dan toch verspilde tijd. Zitten en niks doen in zo'n trein?

Ach, dat is waar ook. Dan schrijf ik altijd. Acht uur en nog niet online... Thuiswerken kent een ander ritme.

# fijnweekend


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage