maandag 25 april 2016

Vandaag- Herontdekking

Warning: Do not try this in a car

Het is als dat ene speelgoedje uit de stapel "voor de vrijmarkt" vissen en er weer als een gek mee gaan spelen. Als dat ene kledingstuk dat vergeten achterin de kast lag en vanochtend opeens weer favoriet blijkt. 

Zo kijk ik na vijf dagen woon werkverkeer met de auto, uit naar het weerzien met mijn trein. 

Het is mei vakantie, de coupes leger dan normaal. Ik nestel mij in een hoekje. Heerlijk, de handen en het hoofd vrij om te schrijven, de krant te lezen, wat te facebooken en het handjevol overige reizigers eens rustig te observeren. Niks concentratie op weg, file of stoplicht. 


Een half uur later word ik gewekt door een vriendelijke conducteur. Station Eindhoven, mevrouw. 

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage