dinsdag 22 maart 2016

Vandaag- Een ander

Hoe vertelde je vroeger aan je BFF dat de laatste F geschrapt moest worden, omdat je een nieuwe best friend gevonden had? Hoe maakte je duidelijk aan je klasgenoot dat je niet meer naast hem wilde zitten? Hoe vertel je je geliefde dat je een ander hebt? 

Ik sta op met klotsende oksels vandaag. Want uitstel is niet meer mogelijk. Ik moet het hem vandaag vertellen. Dat ik een ander heb. 

In de verte zie ik hem aankomen. Wanneer hij me ziet staan, stopt hij. Hij opent zijn armen voor me. Ik val met de deur naar binnen. "Ik heb een ander. Maar ik wil jou niet kwijt."

Hij is teleurgesteld. Bang me helemaal te verliezen. Reikt me alternatieven aan, waarmee hij me verleidt toch zoveel mogelijk bij hem te blijven. Ik accepteer ze om de pijn te verzachten. Maar verlang ook naar die ander. 

Naar mijn nieuwe autootje. 

Hanneke schrijft elke werkdag. Met wat er in de trein langskomt. Of in haar hoofd. Óf in de auto. #morgenvoorheteerst


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage