vrijdag 20 november 2015

Vandaag- Hello


Toch is het bijzonder, dat wanneer we bij elkaar in een auto stappen we denken te moeten praten. Wanneer we daarentegen in een trein stappen we niet durven te praten. De meeste van ons doen er alles aan om het contact te vermijden. Lang leve de mobieltjes, geen plek waar er dieper in de ziel van de mobiel wordt gedoken dan in de trein. Anderen verkiezen de laptop (zoals ik) of erger nog de Dr. Beats headphones. Je ziet dat er van binnen iets gebeurt, maar hebt geen idee in welke hoek je het moet zoeken.

Heel soms is er even contact. Ik keek op van mijn toetsenbord net toen zij haar headphone verschoof. Onze ogen kruisten elkaar. En we glimlachten. Heel kort. Ik weer terug in mijn laptop, zij in haar Dr beats. Wij ‘beaten’ Lionel en Adele met ons woordeloos Hello. Spreken we elkaar maandag weer?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage