donderdag 12 juli 2012

E-book: Wonen bij Mormonen

De uiteindelijke cover! En daarmee klaar voor publicatie. Dus:

Nieuwe verhalen over Anouk bij haar eerste gezin (bonusmateriaal!) en hoe het haar verder vergaat... je leest het nu in 'Wonen bij Mormonen'!

Download deze snelle novelle via https://sites.google.com/site/inkoppers/wonen-bij-mormonen/wonen-bij-mormonen

Mocht je meer het type zijn, echte boeken moet je ruiken en voelen, neem dan contact met me op, bij voldoende vraag gaan we voor een klein prijsje printen.

Ik hoor graag wat je van het verhaal vond via deze blog, twitter (@hannekeschrijft), Facebook (WonenBijMormonen) of anderszins. En schroom niet er anderen op te attenderen!

2 reacties:

Blogger hlinders zei...

Wil graag mailen met Hanneke over Mormonen. Mijn mailadres is Liahona@home.nl Groet! Han Linders, Vught.

17 november 2012 om 01:41  
Blogger Unknown zei...

Dit was een van de eerste boeken die ik op mijn ereader heb gelezen, en ik heb ervan genoten! Zijn er andere ebooks beschikbaar, door jou geschreven? Ik houd me aanbevolen! :)

3 januari 2013 om 00:03  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage